Dostava

Prodavatelj vrši dostavu naručenih proizvoda unutar Republike Hrvatske i u odabrane zemlje Europske unije, u suradnji s provjerenim dostavnim partnerima.


1. Područje dostave

Dostava se vrši unutar Republike Hrvatske te u sljedeće zemlje Europske unije:
Austrija, Belgija, Češka, Danska, Francuska, Njemačka, Mađarska, Irska, Italija, Norveška, Poljska, Portugal, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska i Švicarska.


2. Rok isporuke

Isporuka se obavlja:

  • unutar Republike Hrvatske: 1 – 5 radnih dana (subote, nedjelje i državni praznici nisu uključeni),

  • u inozemstvo: prema rasporedu i rokovima dostavnih službi.

U slučaju blagdana ili državnih praznika, isporuka se prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
U iznimnim okolnostima može doći do kašnjenja, o čemu će Kupac biti pravovremeno obaviješten putem elektroničke pošte.

Ako Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod u predviđenom roku ili uopće, Kupac ima pravo odlučiti:

  • otkazati narudžbu, uz povrat uplaćenog iznosa, ili

  • pričekati dok proizvod ponovno ne postane dostupan.

Napomena: U razdobljima povećanog broja narudžbi (npr. blagdani, akcije) može doći do odstupanja u vremenu isporuke.


3. Partneri u dostavi

Dostavu proizvoda obavlja BOX NOW (dostava u paketomate) i MBE Hrvatska, u suradnji s vodećim dostavnim službama:
GLS, DPD, Overseas Express, inTime, Hrvatska pošta – Paket24.

Pošiljke se mogu dostaviti:

  • u odabrani BOX NOW paketomat, ako Kupac odabere tu opciju prilikom narudžbe ili 

  • na prag kućne ili poslovne adrese.

Ukoliko se dostava obavlja u stambenu zgradu, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem Kupac stanuje, već isključivo do ulaza u zgradu.

Kupac može prilikom narudžbe, u koraku „Podaci za plaćanje i dostavu“, upisati napomenu u polje „Napomene uz narudžbu“ (npr. željeni datum ili vrijeme dostave).
Prodavatelj će napomenu proslijediti dostavnoj službi, ali ne može jamčiti da će ista biti uvažena jer raspored isporuke ovisi o dostavnoj službi.

Sve dostavne službe omogućuju praćenje pošiljke putem elektroničkog sustava (tracking), čime Kupac u svakom trenutku može provjeriti status svoje pošiljke.


4. Preuzimanje i odgovornost

Kupac je prilikom preuzimanja pošiljke dužan pregledati vanjsko stanje paketa.
Svojim potpisom Kupac potvrđuje da je pošiljku preuzeo u neoštećenom stanju i s potpunim sadržajem.

Ako je ambalaža vidno oštećena, Kupcu se preporučuje odbijanje primitka pošiljke te slanje obavijesti Prodavatelju na e-mail: info@ljekarne.hr.

Nakon što Kupac preuzme i potpiše primitak pošiljke, dostavna služba i Prodavatelj ne odgovaraju za eventualna oštećenja ili manjak sadržaja, osim ako se naknadno dokaže da je oštećenje postojalo prije uručenja.

Potpisom prilikom preuzimanja pošiljke smatra se da je proces dostave završen.


5. Cijene dostave unutar Republike Hrvatske

Za narudžbe do 49,00 €, trošak dostave snosi Kupac. Dostava se može organizirati putem sljedećih opcija:

Vrsta dostaveRok isporukeCijena
MBE Economy2–4 radna dana4,50 €
MBE Express1–2 radna dana6,00 €
BOX NOW paketomat1–2 radna dana2,00 €

Ako se odabere plaćanje pouzećem, dodatno se naplaćuje 0,99 €.

Za narudžbe iznad 49,00 €, dostava je besplatna, a Kupac može birati između:

  • dostave putem BOX NOW paketomata, ili

  • dostave na kućnu ili poslovnu adresu, pri čemu dostavnu službu odabire Prodavatelj.

Dostavljač isporučuje paket do ulaza u stambenu zgradu ili poslovni prostor, ali nije obvezan dostaviti pošiljku do kata.


6. Cijene dostave u inozemstvo

Za dostavu u inozemstvo primjenjuju se posebne cijene koje definiraju dostavne službe.
Cijena dostave za svaku destinaciju i težinu pošiljke do 2 kg prikazuje se automatski u košarici prije potvrde narudžbe, kako bi Kupac imao jasan uvid u ukupni iznos troškova.

Za inozemne narudžbe prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:

  • direktna bankovna transakcija,

  • jednokratno online plaćanje kreditnim/debitnim karticama (MasterCard, Visa, Diners).

Plaćanje pouzećem nije moguće za međunarodne pošiljke.


7. Odgovornost za dostavu

Prodavatelj nije odgovoran za kašnjenja uzrokovana dostavnim službama, carinskim postupcima ili netočnim podacima koje je unio Kupac.
U slučaju izgubljene pošiljke, Prodavatelj će odmah pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe i obavijestiti Kupca o tijeku rješavanja.


Napomena:
Sve pošiljke pažljivo se pakiraju i osiguravaju u skladu s propisima o prijevozu robe osjetljive prirode (kozmetika, dodaci prehrani i medicinski proizvodi).

Zadnje ažurirano: 24. listopada 2025.