Najčešća pitanja

Kako mogu naručiti proizvod?

Proizvod možete naručiti preko našeg webshopa www.ljekarne.hr. Pogledajte našu ponudu, pronađite nešto za sebe i stavite u košaricu ili na listu želja. Nakon toga dovršite kupovinu, ispunite svoje podatke za dostavu i odaberite vrstu plaćanja. Plaćanje možete izvršiti: pouzećem, online plaćanjem, općom uplatnicom, putem e-bankinga ili KeksPay-a. Dostava će krenuti prema Vama 1-3 radnih dana ovisno o vremenu kada je narudžba izvršena i je li proizvod koji ste naručili trenutno na našim policama.

Može li se narudžba napraviti bez korisničkog računa?

Da. Nakon što odaberete željene proizvode, slijedite korak "završi narudžbu". Nakon toga ispunite podatke u koraku "želite li nastaviti bez prijave" za dostavu i plaćanje te će Vaš paket stići na odabranu adresu. Izrada korisničkog računa znači bržu i lakšu narudžbu kod ponovne kupovine te nema ponovnog upisa podataka za dostavu, a nudi još mnoge pogodnosti. Isplati se napraviti korisnički račun.

Mogu li naručiti telefonski?

Naravno. Narudžbu možete napraviti i telefonski na broj 01 2792 938 ili 098 194 5485 svakim radnim danom od ponedjeljka do petka u terminu od 07 do 20 sati ili subotom od 08 do 13 sati. U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem. Ako ste u blizini Vrbovca svoju narudžbu možete podići i osobno na adresi ljekarne: Zagrebačka 104, 10340 Vrbovec.

Mogu li naručiti putem e-maila?

Da, naručiti možete i putem maila na info@ljekarne.hr. Pri tome je vrlo bitno da navedete svoje podatke radi dostave: ime i prezime, točnu adresu i broj telefona na koji Vas možemo kontaktirati. Kontaktirati nas možete i putem Facebook ili Instagram stranice. Pišite nam, odgovaramo u najkraćem mogućem roku s obzirom na to da smo većinu vremena online.
https://www.facebook.com/ljekarnagalesic/ ili https://www.instagram.com/ljekarnagalesic/

Mogu li otkazati narudžbu ako još uvijek nije poslana?

Naravno. Narudžbu možete otkazati telefonski, porukom, mailom ili putem društvenih mreža.

Koliko traje povrat novca kod otkazivanja narudžbe?

Povrat novca prema Vama radimo isti ili najkasnije sljedeći radni dan nakon otkazivanja narudžbe. Novac će biti vidljiv na Vašem računu unutar par dana, što isključivo ovisi o Vašoj banci.

Što se događa nakon što napravim narudžbu?

Nakon što napravite narudžbu dobit ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena. Nakon toga ćemo Vašu narudžbu zaprimiti i obraditi - provjeriti uplatu, pripremiti proizvod, zapakirati i poslati paket putem kurirske službe GLS te Vas o tome obavijestiti putem e-maila. U slučaju da nastane bilo kakav problem, kontaktirat ćemo Vas i pokušati riješiti problem u najkraćem mogućem roku.

Koji je minimalan iznos za narudžbu?

Minimalan iznos narudžbe ne postoji. Možete naručiti bilo što iz našeg webshopa, no ako naručite manje od 40€, dostava se naplaćuje 4€. Za narudžbe u iznosu većem od 40€, dostava je besplatna. Cijena dostave je jedinstvena za sva mjesta unutar granica Republike Hrvatske.

Kako mogu vidjeti svoje prethodne narudžbe?

Sve svoje prethodne narudžbe možete vidjeti jedino ako prije toga napravite korisnički račun, samo tako će Vaše narudžbe biti pohranjene u našem sustavu.

Što ako proizvod koji želim naručiti nije odmah raspoloživ?

Ako Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo Vas obavijestiti. Pritom možete odlučiti hoćete li otkazati narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan.

Tko plaća dostavu kod povrata proizvoda?

U slučaju da ste naručili proizvod koji ipak iz nekog razloga ne želite, uvijek možete vratiti u zakonskom roku od 14 dana. Napominjemo da proizvod koji vraćate mora biti neotvoren, neoštećen i vraćen u najkraćem mogućem roku jer u protivnom povrat novca neće biti moguć. Povrat putem dostavne službe plaća kupac.

Kako prijaviti oštećene proizvode prilikom dostave?

U slučaju da ste dobili proizvod koji je oštećen ili otvoren prilikom dostave na Vašu kućnu adresu, kontaktirajte nas putem telefona ili e-maila te ćemo zajedno dogovoriti zamjenu paketa. Trošak zamjene snosimo mi, a sve ono što vi trebate napraviti je fotografirati oštećeni proizvod i poslati na e-mail kao dokaz.

Je li kupovina putem internetske trgovine sigurna?

Teya Pay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka. Platne podatke unosite na stranicama prihvatitelja kartica i oni se prosljeđuju šifrirano do banke koja je izdala Vašu karticu. Niti trgovina niti prihvatitelj kartica nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Teya Pay posluje sukladno aktualnim PCI DSS standardima, te ima 3DS2 sigurnosnu razinu.

Kako skupljam bodove vjernosti?

Ako posjedujete Adiva karticu vjernosti prilikom svake kupovine možete skupljati bodove po principu 1€ jednako 1 bod. Bodove možete mijenjati za nagrade iz nagradnog kataloga - proizvode koji dolaze gratis ili proizvode koji dolaze uz određeni popust. Nagradni katalog izlazi dva puta godišnje. Prilikom dovršavanja kupovine potrebno je na dnu upisati broj Adiva kartice.

Niste pronašli odgovor ili trebate odgovor na
dodatna pitanja?

Pošaljite nam upit ili nas nazovite.
Radno vrijeme:

Pon-Pet od 07 do 20h

Sub od 08 do 13 h