Reklamacije i povrati

Prodavatelj se obvezuje osigurati da svi proizvodi budu zapakirani i dostavljeni u ispravnom stanju, uz odgovarajuću zaštitu tijekom transporta.
Pakiranje se prilagođava vrsti, obliku, težini i osjetljivosti proizvoda, kako bi se spriječila oštećenja prilikom dostave.


1. Provjera pošiljke prilikom preuzimanja

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke od dostavne službe pregledati vanjsko stanje paketa.

Ako postoje vidljiva vanjska oštećenja (npr. poderana ambalaža, udubljenja, pukotine), Kupac je dužan:

  • odmah upozoriti dostavljača,

  • odbitI primitak pošiljke,

  • i obavijestiti Prodavatelja putem e-maila: info@ljekarne.hr.

Naknadne reklamacije za vidljiva oštećenja pošiljke koje nisu prijavljene prilikom preuzimanja neće se moći uvažiti.


2. Oštećenja koja nisu vidljiva izvana

Ako je pošiljka izvana neoštećena, ali je sadržaj oštećen, Kupac je dužan u roku od 24 sata od primitka pošiljke obavijestiti Prodavatelja o oštećenju putem e-maila: info@ljekarne.hr.

Uz opis oštećenja potrebno je dostaviti:

  • fotografije vanjskog pakiranja,

  • fotografije unutarnjeg pakiranja (ispuna, artikl i kutija iznutra),

  • fotografije oštećenog proizvoda,

  • broj narudžbe i kontakt podatke Kupca.

Nakon zaprimanja prijave, Prodavatelj će pregledati dokumentaciju i obavijestiti Kupca o daljnjem postupanju.
Ako se reklamacija potvrdi kao osnovana, Prodavatelj će:

  • snositi trošak povrata oštećenog proizvoda, ili

  • Kupcu nadoknaditi štetu u skladu sa zakonom i vlastitim uvjetima poslovanja.


3. Neispravan ili pogrešno isporučen proizvod

Ako Kupac primi proizvod koji se razlikuje od naručenog (npr. pogrešan artikl, pogrešna količina), dužan je obavijestiti Prodavatelja u roku od 24 sata od primitka pošiljke putem e-maila: info@ljekarne.hr.

U tom slučaju Prodavatelj snosi sve troškove povrata i ponovne dostave ispravnog proizvoda.
Ako ispravna isporuka nije moguća, Kupac ima pravo na povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa.


4. Uvjeti i ograničenja reklamacija

Reklamacije se ne priznaju u sljedećim slučajevima:

  • ako je proizvod oštećen zbog nepravilnog korištenja,

  • ako je Kupac sam izazvao fizičko oštećenje proizvoda,

  • ako se radi o proizvodima osobne higijene, kozmetici ili dodacima prehrani čije je pakiranje otvoreno (iz zdravstveno-higijenskih razloga nije moguće vraćati otvorene proizvode).

Prodavatelj ne snosi odgovornost za oštećenja ili neispravnosti uzrokovane neprimjerenim rukovanjem ili skladištenjem proizvoda od strane Kupca.


5. Postupak reklamacije

Svi zahtjevi za reklamaciju ili povrat robe mogu se poslati:
📧 putem e-maila na adresu: info@ljekarne.hr,
📞 telefonom: +385 97 6804 754,
📮 poštom na adresu: Ljekarna Branka Galešić, mag. pharm., Zagrebačka 104, 10340 Vrbovec.

Kupac treba navesti:

  • ime i prezime,

  • broj narudžbe,

  • opis reklamacije,

  • i priložiti fotografije (ako je primjenjivo).

Prodavatelj će u roku od 15 dana od primitka reklamacije obavijestiti Kupca o odluci, u skladu s člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača.


6. Materijalni nedostaci

Materijalni nedostatak postoji ako proizvod:

  • nema svojstva potrebna za redovitu uporabu,

  • nema svojstva potrebna za posebnu svrhu o kojoj je Kupac obavijestio Prodavatelja,

  • ne odgovara opisu ili uzorku,

  • ili ako je neispravno instaliran.

Ako Kupac utvrdi materijalni nedostatak, dužan je o tome obavijestiti Prodavatelja bez odgode, a najkasnije u roku od 2 mjeseca od dana kad je nedostatak otkriven, sukladno članku 410. Zakona o obveznim odnosima.

Obavijest o materijalnom nedostatku može se poslati e-mailom na info@ljekarne.hr, uz kratak opis i fotografije nedostatka.

Kupac ima pravo zahtijevati:

  • popravak ili zamjenu proizvoda,

  • sniženje cijene, ili

  • raskid ugovora uz povrat plaćenog iznosa.

Troškove povrata proizvoda zbog materijalnog nedostatka snosi Prodavatelj.
Odgovornost Prodavatelja za materijalne nedostatke ograničena je na vrijednost kupljenog proizvoda.


Napomena:
Za proizvode koji se prodaju u originalnom tvorničkom pakiranju (kozmetika, dodaci prehrani, medicinski proizvodi), povrat je moguć samo ako proizvod nije otvoren, korišten ili oštećen te ako je zadržana originalna ambalaža.

Zadnje ažurirano: 24. listopada 2025.