Reklamacije i povrati

Prodavatelj se obvezuje na adekvatno pakiranje proizvoda za dostavu pošiljke. To podrazumijeva stavljanje proizvoda u odgovarajuću ambalažu (omot, kutija i slično) kako bi se spriječila oštećenja sadržaja tijekom transporta. Pakiranje će biti prilagođeno karakteristikama proizvoda, uključujući oblik, veličinu, masu i vrijednost, te uvjetima i duljini relacije na koji se prenosi.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda od Dostavne službe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati Dostavnoj službi, odnosno radniku koji je robu dostavio te odbiti preuzimanje pošiljke na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Naknadne reklamacije vidljivih nedostataka neće se uvažavati.

Ukoliko oštećenje nije vidljivo izvana, a dio ili cijeli sadržaj paketa je oštećen ili razbijen Kupac je dužan unutar 24 sata od primitka pošiljke obavijestiti Prodavatelja o reklamaciji putem dostupnih kontaktnih kanala.

Nadalje, Kupac je dužan pružiti dokaze o oštećenju ili neispravnosti proizvoda i to na način da dostavi fotografije pakiranja izvana, fotografije unutarnjeg pakiranja (ispuna i artikl i paket iznutra),fotografije oštećenog/razbijenog sadržaja paketa, te fotografije ambalaže izvana u koju je paket bio zapakiran. Fotografije je potrebno u roku od 24 sata nakon primitka oštećenog paketa poslati na e-mail adresu info@ljekarne.hr zajedno s opisom oštećenja i brojem narudžbe.

U slučaju potvrđene reklamacije, Prodavatelj će snositi troškove povrata proizvoda ili ih nadoknaditi Kupcu u skladu s uvjetima poslovanja i važećim zakonodavstvom.

Ova politika ne odnosi se na slučajeve oštećenja ili neispravnosti proizvoda nastalih zbog neprikladnog korištenja ili manipulacije proizvodom od strane Kupca.

Ako je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, dužan ga je vratiti Prodavatelju, na trošak Prodavatelja, te ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ako to nije moguće, na povrat uplaćenog novca.

Za sve upite, reklamacije ili povrate robe, Kupci se mogu obratiti Prodavatelju putem dostupnih kontaktnih informacija navedenih na službenoj web stranici ili u dokumentaciji o dostavi.

Materijalni nedostaci

Materijalni nedostaci odnose se na fizičke nedostatke u proizvodu koji ga čine neupotrebljivim ili neadekvatnim za predviđenu svrhu.

Materijalni nedostaci uključuju oštećenja, nedostatke u kvaliteti materijala ili izrade te nedostatke u funkcionalnosti proizvoda.

U slučaju da primijetite materijalni nedostatak u kupljenom proizvodu, dužni ste obavijestiti Prodavatelja o tome u roku od 5 dana od dana primitka proizvoda.

Obavijest o materijalnom nedostatku može se dostaviti putem e-maila na info@ljekarne.hr. Obavijest mora sadržavati detaljan opis materijalnog nedostatka.

U slučaju valjane obavijesti o materijalnom nedostatku, imate pravo na povrat proizvoda. Povrat proizvoda podliježe našim uvjetima povrata proizvoda, koji su dostupni na našoj web stranici („Reklamacije i povrati”). Troškove povrata proizvoda zbog materijalnih nedostataka snosi Prodavatelj.

Osim prava na povrat proizvoda, imate pravo na popravak ili zamjenu proizvoda u skladu s važećim zakonima o zaštiti potrošača. Vaša prava u slučaju materijalnih nedostataka ne utječu na vaša druga prava sukladno zakonu.

Prodavatelj ne snosi odgovornost za materijalne nedostatke koji su posljedica nepravilnog korištenja proizvoda ili oštećenja uzrokovanih vanjskim faktorima. Odgovornost Prodavatelja ograničena je na cijenu proizvoda koji ste kupili.